2015. január 29., csütörtök

Üvegvisszaváltás


Már jó ideje csak gyűltek a visszaválható üvegek a lakásban.

A hónap elején rászántam magam és két szatyornyi üveggel leparkoltam az üvegvisszaváltó automata mellett.

Elkezdődött a hercehurca.

Beteszem az üveget,  nem ismeri fel az intelligens gép.

Néha volt egy-egy sikeres transzport, de kb az üvegek fele a bevásárló kocsiban maradt.

Hirtelen felcsillant a szemem és megláttam a közeli kukát,amibe elhelyeztem a felismerhetetlen üvegeket.

Bevásároltam és pusztán egészségmegőrzési célzattal ismét egy üveg bort tettem a kosaramban.

És ez minden héten így van.

Ismét 4 üveg van a hűtő tetején, de ahhoz kevés, hogy rászánjam magam a visszaváltásra.

Viszont ha szorgalmasan gyűjtögetem, akkor pedig már ciki lesz ismét 2 szatyorral bandukolni.

Legutolsó alkalommal úgy néztek rám az emberek, hogy elszégyelltem magam.

Átöltöztetem, megváltoztatom a funkcióját és máris szép új dekorációt varázsolhatok a lakásba.



























Találtam még két nagyszerű, de a jelenlegi infrastruktúrával nem megvalósítható ötletet:



Ha egyszer sok pénzem lesz, veszek egy kemencét és az elektromos hálózatomat is átalakíttatom hozzá J  .
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése